Текст песни «You Don't Know (Album Version (Explicit))» — Eminem

Текст песни «You Don't Know (Album Version (Explicit))» из альбома 2006 года «Eminem Presents The Re-Up» Eminem.


You Don't Know

Yeah…
Who run it? You know, you actin' like you don’t know.
We run it. You know but you actin' like you don’t know.
Who run it? You know, you actin' like you don’t know.
We run it. You know but you actin' like you don’t know.
You know, you actin' like you don’t know
I tear the club up fo' sho
This flow is gon' bring more dough
And you know but actin' like you don’t know
Now homie i say i run it run it cuz i’m in control
Hypnotic, Hennessey, a couple shots of Patrone (Yeah!)
i have you feelin' aight, i get you high as a kite
party poppin' shorty said she’s comin' with me tonight (Whooooohooo!)
i ain’t shoulder leanin', i ain’t snappin' and poppin'
either i’m bobbin' my head or i’m just standin' there watchin'
i’m a hustler i hustle, you can tell that i’m paid
and i protect what i got, i’m in the house with my blade
nigga you front you gon' get it, ok now maybe i said it cuz i want you triddip, yeah i be on that shiddit
you should see when i’m stuntin' i flash the stones that be wantin' (Haha!)
push the whip see me rollin', you can tell that i’m holdin'
i’m just doin' my thang, you know The Units the game
i got my grimy Shady with me you front you’ll have to get me off your ass (Yeah!), i pay the lawsuit and laugh (Haha!)
it’s not a big deal it’s nuttin' but some cash.
Who run it? You know, you actin' like you don’t know
I tear the club up fo' sho
This flow is gon' bring more dough
And you know but actin' like you don’t know
Who run it? You know, you actin' like you don’t know
I tear the club up fo' sho
This flow is gon' bring more dough
And you know but actin' like you don’t know
When me and Fif got together to do this music
the more we became enveloped we just developed a fellowship through it (Haha)
it’s no pretend shit, it’s friendship, me nemisis is your nemisis
ain’t for him, it’s just media, see to them it’s just images
but this shit is no gimmicks, this is blood in and blood out (Whoooo!)
when it’s beef you jus' gotta know when to butt in and butt out
if there’s a problem we solve it, if we don’t resolve it it just usually jus' evolves into one big brawl and we all get involved in it we should all get a merit, this much beef we inherit
and wear it like a badge with honour, pass it around and share it and let it go to whoevers holdin' the most current peep on their shoulders
and their soldiers got their backs till it’s over
but tonight, we ain’t comin' here to beef with nobody
we came to party, Banks, Cashis and Mr. Ferrari
so it’s Shady After-mizz-ath back in that ass, you izz-ass
come hizzere what kinda fizz-uckin' position is that. (Haaa!)
Who run it?
I tear the club up fo' sho
And you know but actin' like you don’t know
Who run it?
I tear the club up fo' sho
And you know but actin' like you don’t know
Pistol play, ricochet, see where the victim lay
slumped over bleedin', JFK
HK to your chest plate
cave out and ride till the death, do you rep that way
forever i’ma be a Shady 7−4 Gangster
plus i survived everything you got in that chamber
i thrived off-a danger, jumpin' in all beef
you keep talkin' shit, now the squad called me.
Enough holdin' back the steam (Uh), Em let off a magazine
Dappadon Cappa-queens, mixed in with Cashis Creams (Yeah)
started off with half a dream, developed into what you see
tellin' ain’t my cup of tea, can’t tell i’m a fuckin' G
i’ma hold a 'Matic, when i’m at it, start static and you splattered
shit shattered, i’m a walkin' bitch magnet
spit it how i live it, live it all the way to the limit
and i’m always on my pivot for my digits, you dig it.
We run it! You know, you actin' like you don’t know
I tear the club up fo' sho
This flow is gon' bring more dough
And you know but actin' like you don’t know
Who run it? You know, you actin' like you don’t know
I tear the club up fo' sho
This flow is gon' bring more dough
And you know but actin' like you don’t know
Who run it?
You know what this is.
Shady. G-Unit. Aftermath.
Lloyd Banks. Cashis. Marshall Mathers. Ferrari F-50.
Its a movement. You can’t stop it.
Talk Of New York, Tony Yayo.
Go…

Клипы и ролики

Видео клипы к песне подбираются автоматически сайтом youtube.com. Возможны некоторые несоответствия клипов песне.